28+4 haftalık gebeyim 23. Haftamda detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinin sol tarafı gelişmemiş ve aort damarı yok denecek kadar ince olduğunu öğrendim öncelikle hepinizde dua bekliyorum Allah rızası için dua edin bana yavruma sağ Salim kucağıma alayım doğduktan sonra ameliyat olur diyorlar herkes her doktor ayrı bir şey söylüyor bana Yasin okuyup dua edin Allah rızası için çok korkuyorum 🌸😔😔🤲🏻