Kızlar yakin bir tanidigimiz bebek arabasi verdi yipranmis vs degil sadece yağmurdan en alt demiri pas tutmus gibi onun disinda bir sorunu yok ama eşim yeni mi alsak diyor durmadan aklim karisti. Bebeğimin doğmasina 1 ay var kısa doğru doğucak zaten aşilar acil seyler disinda evden cikicagimi sanmiyorum o yüzden çok kullanmam bende şey düsunuyorum yaza kadar bunu kullaniriz sonra hafif baston tarzi olanlardan aliriz diye ucuzda bisey degil cunku bebek arabasi güzel bisey alayim desen en kötü 1500 ona suan verecegim parayla cocuguma farkli bir msraf yaparim sizce ne yapmaliyim elimdekini kullanayim mi yoksa yeni mi alayim