Nazendehanim egemomss bide model beğendim çok pahalı de değil daha karar değiştirip kafamı karıştıramam 😂
egemomss HSena38 eşim begenmiyor kullanışsız olacağını düşünüyor, benim için tabiki kullanışlı olması bebeğimin rahat etmesi önemli😇
egemomss Noname35 a101′de ki beşiği gördüm de hem beşik hem de ondan almak masraflı olur diye almadım
Esrakky egemomss Hem park hem ayarlanabilir hemde salanan bir beşige ne dersin ? Kiwinin zoody markasına bak derim cok arastırıp aldım baya memnunum 🫶