Birminikcivciv Busradoslu hangi belirtimiz vardı kuveze girdi mi abla 🥺 Allah sağlıkla bağışlasın sana
Busradoslu Elifnurkrcc42 Çok şükür ikimizde iyiyiz kuveze girmedi benimle beraber 2800 gram doğdu 34+0 da ciğer gelistirici ignemizi de olmuştuk teşekkür ederiz
minikkurabiyelerinannesi Busradoslu gözünüz aydınn 🤍 neden erken doğum oldu acaba bide bebeğiniz küvezw girdi mi ? ☺️
Busradoslu minikkurabiyelerinannesi çünkü doğuştan yarım rahimliyim ve tek bobrekliyim erken doğum riskim vardı zaten doktor demişti her an suyun gelebilir diye herşeyim hazırdı ve suyun geldi sancım başladı ve 1 saat içinde dogurdum
Bybrs Hayırlı olsun rabbim uzun sağlıklı hayırlı ömürler versin inşallah sağlığınız ıyidir bebisiniz nasıl
Eymenebrar Kac kiko ve durumu nasil acaba rabbim saglikla cikmayi nasip etsin insallah bnmdecerken dogum riski var 34 de aliriz diyodu doktor kuvese girdimi acaba
Busradoslu Eymenebrar kuveze girmedi çok şükür bin şükür 2800 gram doğdu ciğer gelistirici iğneleri olmuştuk
Eymenebrar Busradoslu neguzel cok mutlu oldum canm saglikla buyusu insallah bebisin bizde saglikla alalim kucamiza umarim bnmkide girmez