Deletedmom424 evet canım ben. Benimki uzun bir süreçti 6 haftalıkken kanamam olmuştu fakat ondan öncede düşüğüm vardı doktor her ihtimale karşı progestan verdi. Sonra kanamam oldu ve mandalin büyüklüğünde kese etrafında kanama alanı görüldü ve dört günde bir proluton ve hergün progestan iki kere kullandım. 13 haftalığım şu an ve kanama alanım tırnak kadar kalmış.