Iggler o hastalığı geçirmiş olduğunuzu, ıgmler ise şu an o enfeksiyona sahip olduğunuzu gösterir. Korkucak bişey yok bunları geçirdiğim için doktorum şanslı olduğumu söylemişti çünkü bağışıklık var eğer olmazsa hamilelikte olduğunda ağır seyrediyor. Yanlış hatırlamıyorsam rubella dediği kızamıkçık veya su çiçeği olmalı