Kızlar 38+2 olucaz yaklaşık 2 3 gündür tam nasıl anlatsam iç uylukmu desem alt bölgeyle bacağın birleştiği kısımda öyle bir ağrım oluyor ki. Oraya bır sancı giriyor resmen yere yapıştırıyor beni. Bebek kanala yerleşmeye mi çalışıyor çatı ağrısı dedikleri seymi oluyor anlamadım. Aynı ağrıyı yasayanlar varmı