Selda0835 37 haftadayım bebek doğum kanalına girmiş bugün 15 dakka arayla karnımın altından baskılarım başladı kasılmamı bunlar yardımcı olurmusunuz
asraca valla o kadar sancım varki kasılma bebek toplanmasına deniyor sanırım net bilmiyorum benimde ilk sancılarım
Duygunas asraca vlla herddkka bebek toplanıyor sayılır bnde 37 haftam kasılma agrılı bişey ya belden kasığa vuruyor oturunca geçmeyen nefesini kesecek bi agrı sancı ya oğlumda hamilelikten hatırladığım
Bebitooo Kasılma karnının her yerinin taş gibi olup bir noktadan yukarıya toparlanmasi canım. 10 15 sn sürüp düzeliyor bebek hareketinde karnın yukarı çıkar evet ama bütün karnın taş gibi olmaz