Arkadaşlar kayınvalidem 26. Haftada hamile olduğunu anladı hemen gitti demem cinsiyet demiş doktor başka yere gitti 27 de ve 4 doktor baktı yaştan dolayı 49 olacak onlarda napacaksın demiş 5. Çocuk diyemi demiyorlarki pozisyon uygun değil deseler anlayacağım sizce