Merhaba aynı haftada 2 gün gibi sizin söylediyiniz gibi sancılar bende de oldu. Fitil falan kullandım yardım etmedi daha sonra kendiliğinden geçti. Korkmayın derim ayni haftada ben de çok korkmuştum. 14 hafta hamilelikte büyüyen rahim kasıklara baskı yapabilir. Sancı da o sebebli oluyormuş. İsterseniz yine doktorunuzla görüşün.