taninmayananne Muzlupuding ben kullaniyorum. Doktor recetesiyle kullaniyorum mantar ve pisik tedavilerine yaziyor ustunde, sanirim mantar olmusum o yuzden verdi doktor sabah ogle aksam ince tabaka halinde surunuz yaziyor vajinada kullaniyorum ben
A_syma Muzlupuding Doktorunuza danismadan kullanmayiniz. Kasintim oldugunda kullaniyorum. Fakat gunde maksimum 2 kez. Kortizonlu oldugu icin surekli surulmemeli.
Nurcantas65 Muzlupuding enfeksiyon testi yaptiysaniz eger yoksa veriyor doktor sıkıntı yok demişti.valla suruyorum ben iç bacak kalçaya dogru acayip kasiniyor sanki bisey isirmis gibi kucuk kabarciklar var.iyi geliyor baya
Muzlupuding Nurcantas65 enfeksiyon testi yaptırmadım ama doktorum kaşıntı akıntı olur demişti başedemiyorum artık kontrolede daha var evde travazol vardı süreyim dedim
Asyabuse İlk 3 ayda isen doktora danışmadan kullanmamalısın canım. Öyle biliyordum prospektüsüne baktım orda da öyle diyor
Muzlupuding Asyabuse 6. Aydayım canım zaten vajina girişi değil ya pupis bölgesi en üstü yani ama yinede dedim bi sorayım
Muzlupuding taninmayananne doktor kaşıntı akıntı olur diyodu ikisiylede baş edemiyorum artık kaşımaktan koparıp atıcam nerdeyse
taninmayananne Muzlupuding ya aile hekiminin mumarasi varsa ara yada eczaciya sorabilirsin. Yada bir acile git recete ettir. Durum acilse daha etkili bi ilacta verebilir