Merhaba . Bugün doktora gittim ve doktor bebeğin tamamen kanala indiğini söyledi , eğer ağrım olur yada suyum gelirse hemen gel dedi . 36+3 haftalığım , 1 ay önce doktora gittiğimde de bebek baş aşağı inmiş dedi fakat şimdi daha ciddi dedi , böyle olup ta hemen doğum yapan varmı en çok daha nekadar zamanımız var ? Sürekli kasıklarıma baskı yapıyor kendini itiyor bazen yürüyemiyorum kendini ittiğinde sanki doğuruyormuşum gibi oluyor sonra geçiyor.