Bella_63 İkiz gebeler 30.haftadan sonra her hafta gitmeye başladınız mı? Yoksa daha ileri haftalarda mı bir haftaya düşecek? Ve nst ye kaçıncı haftada başlanıyor?
star3star Bella_63 son iki kontrolümde haftada bir gidiyorum geçen perşembe gitmiştim şimdide yarın gidicem nasipse.pazartesi doğumum olucak Allahın izniyle 🤲🏻🧿
Mrv_mlk 30.haftamdayım normalde doktorum ayda 1 çağırıyordu artık 15-20 güne bir göreyim dedi nst bağlamadı henüz
Bella_63 Mrv_mlk ayda bir giden ilk defa duyuyorum çoğul gebelik mi sizin de? Maşallah her şey yolunda demekki 🧿🧿
susuderler @Bella_63 28 haftadan itibaren 2 haftada bir çağırmaya başladı, şuan tam 31 haftalığım dün kontrole gittim ilk kez nst ye bağlandım
Eylul10 Ben 25. Haftadan itibaren her hafta gittim şimdi 30. Haftadayız. Yatışım yapıldı hastaneye bugün bebeklerin gelmesini engellemeye çalışıyorlar
Mrv_mlk Bella_63 aksine hareket etmemem gereken bir gebelik geçirdim kanama riskim oldu hep genelde acile 2 haftaya bir gidip doktoruma ayda bir gittim 😀
Eylul10 Bella_63 çatı muayenesi yağmadı alttan baktı artık açılma olabilir her an bekliyorum dedi. Erkek bebeğimin ayakları çok aşağıda ve her an gelmek için çaba gösteriyor bir kaç şikayetimde olunca yatış verdiler bakalım artık hayırlısı
Minigim38 Tek gebeyim bu gece 30 haftalik olacağım 2 haftada bir çağırdı 2 haftada bir nts ye girecegim
gmzzmg 16.haftadan itibaren 3 haftada bir. 28den itibaren 2haftada bir, 35ten itibaren de haftada 1 Şeklinde oldu benim😊
Bahar-u Bella_63 beni her hafta çağırdı biraz riskliyim serklajım var şekerim var rahim uzunluğum düşüyor . Tedbir amaçlı sanırım 😁
cagla0cagla 30 a kadar ayda bir gittim 30 dan sonra 2 haftada da bir dedi şuan 34 üm birazdan gideceğim bundan sonra da 10 güne düşecekmiş
Eylul10 Bahar-u şiddetli bel ağrısı, alt karında adet sancısı çektim birde bebeklerden birisi hareket ettikçe bağırıyordum resmen alt tarafa dehşet acı veriyordu
Bella_63 Mrv_mlk malesef benim de ilk aylarım o şekilde geçmişti inşallah zamanında gelir bebeklerimiz