xhaticex Merhaba kızlar, kalbimde hafif derecede tedavi gerektirmeyen mitral kapak yetmezliği var ve bir yakınım normal doğum yapamayacağımı söyledi. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba henüz doktoruma sorma fırsatım olmadı.
kuzeymomsss xhaticex aynı mı bilmiyorum ama, benim kalp kapakçığımda hafif orta kaçaklık var. Normal doğumu önermediler, sezeryana girmeden bir saat öncede serum taklmıştı kalp için