Aslymn sislik degilde kasinti kizariklik vardi mantar diye dusundum eczaneden kasintim var diyerek bi krem aldim sicak suyla yıkayıp kremi uyguladim bu kez kasinti kizariklik gecti ama kuruluk ve iliski esnasinda hic bir sekilde orgazm olamiyordum ve esimin eli degsin iliski plsun acayip canim yaniyordu canim istiyordu esime hadi gel diyordum ama eisme vazgectim cok acıyor git diyordum 3 gun once doktora gittigimde ilişki esnasinda ve sonrasinda uanma ve acima olduğunu, kasintimin olmadigini soyledim bana idrar yolu enfeksiyonu oldugumdan suphelenmis gibi geldi idrari yaparken yaniyormu dedi hayir dedim sonra bitane 6 gunluk fitil yazdi bide travazol krem yazdi hir hafta bunlari kullan iliskiye girme dedi bakalim ilk gun fitili koywrken canim cok acimisti ama suan iyilesiyor sanirim aci agri olmuyor 4. Fitili koydum bakalim.