Kızlar son 2 hafta. Tatlı ve endişeli bekleyişler başladı. Son haftalarda artık en çok zorlandığınız şeyler neler? Hastane çantalarınız ne durumda? İlk gebeliği olanlar acaba benim gibi çocuğunu kucağına almak, ilk defa görmek, anne olmak nasıl bir his merak ediyorlar mı? Biraz sohbet mi etsek 😇🥰