Merhaba 2 haftadır her gittiğimde bebeğimin kalp atışını duydum ama bugün gittiğimde duyamadm alttan muanede duyulmadı ve doktor pazartesiye kadar bekleyelim olmazsa alicaz dedi böyle bi durum yaşayıp sonra kalp atışını duyan oldumu kızlar 8+3 haftalık daha önce 1. Tane karnımda 3. Aylık ölmüş bebek vardı 2 tane kimyasal geçirdim bu seferde başaramadım galiba 🥲🥲