Sevcan24 Hanımlar çok şiddetli bel ağrısıyla hastaneye gittim . Böbreklerim de genişleme varmış. Başına böyle gelen var mı. Hiç bisey yapmadılar ve hala ağrıyor.
Saheser Sevcan24 bende de var sağ böbrekte evet bazen gerçekten ağrısı can sıkıcı olabiliyor ama hiç bişey yapılmıyor hamilelikten sonra takip edilecek hamilelikle alkalı bişey o da doğum sonrası geçmesi bekleniyor bide böbrek büyümesinin ne kadar olduğu da önemli tabi
Ezgi2727 Sevcan24 takip edilmesi gerekiyor , cok ilerlerse stent takılıyor Ancak doğumdan sonra düzeliyor. Bol su ve hangi böbreğinizde genişleme olduysa diğer tarafınıza doğru yatın
Mucizex Sevcan24 benimde sağ böbreğimde genişleme var doğumdan sonra geçermiş şuan bişey yapılmadı. Sizde bulantı var mı
siriniko2511 Benim de 2. Dereceden genişleme var bazen çok ağrıyor. Doktor şimdilik stente gerek yok ama yakın takip edicez doğumdan sonra da dedi. Ağrı için hiçbirşey yapmıyolar malesef