2baybannesi Hayırlı akşamlar hanımlar bir sorum olacak 9+3 haftalık hamileyim ve kan testlerim de trig değerim de yükseklik oluşmuş 150 altı olması gerekiyorken 211 olmuş böyle bir sorun yaşayan var mı
gldn065807 2baybannesi benimde yuksekti doktorum hamilelikte normal yükselebilir sıkımtı olmaz demişti sen yinede doktoruna danıs canım