Ozlem3461 Sezeryan doğum olacak olanlar kaçıncı haftaya güm verdi siZe benım 2. Sezeryanım 39+3 e verdi bana cok geldi tarihi ama sizin nasıl ?
Serpilaksu11 Ozlem3461 tam 39 a verdi fakat doktor ameliyattan çıkarken bundan sonra 38 de alalım demiş geç vermişler dedi bana da ameliyat esnasında
Merv4207 Ozlem3461 17 eylüle gün aldm canım doktor 17 18 19 istediğini seç dedi bnde 17yi seçtim suan 35+3üm 38+5 e denk gelıyor büyük ihtimalle senin biraz gec olmus normalde 38 ve 38 içinden verıyorlar
Hatice2323 Ecarve benim ilki normaldi ikinciyide sezeryan olacam ondan ilk sezeryan ve ister istemez insan biraz korkuyor🤔
Ozge Ozlem3461 bana 38.haftaya gün verdi ama bebeğin kafası 2 hafta önde diye. Doğumda 40 haftalık olacak kafası ondan 38de alalım demişti. Ablama 39.haftaya gün vermişlerdi mesela. Durumunuza göre veriliyor aslında tarih. 🌸
Ecarve Hatice2323 hiç korkma benim ikinci sezeryanım olucak nasipse ben çok rahattım inşallah sende hepimiz de kolay olur