Edas Tüp bebek ile hamile kaldım prolutex ve proluton iğnelerimi 12. Hafta da bıraktım benim gibi bırakanlar oldu mu bu haftalarda bıraktığım için tedirginim
Aslaninannesi01 Edas prolutexi 8. Haftada bıraktım kanama alanım varknde proluton kullanıyordum haftada bir kez doktorunuz bırakın dediyse korkmayın
merve211 Ben 10+3 progestan dex iğneyi kesti doktorum şuan 11+1 sıkıntı yaşamadım doktoruna güven canm
elif2704 Bende Progestan kullanıyordum. 12. Haftada bıraktım. Suan 14 haftalık oldum bi sorun yasamadım. Coraspirin 38. Haftaya kadar kullanmaya devam etcem
Edas Bazı arkadaşlarıma kesmemiş hala kullanıyormuş onları duyunca bende mi sıkıntı var dedim moralim bozuldu 1 hafta sonra gidicem muayeneye bebeğim iyi olsunda başka birşey istemiyorum psikolojik olarak iyi değilim duygu değişimim çok değişiyor 😞
elif2704 Edas onlarda sıkıntı vardır. Önceden düşükleri vardır. Genelde kadında sıkıntı yoksa 12. Haftada iğneleri kesiyorlar.
nurannee- Bende 11.haftada bıraktım şükür 15 haftalığız. Aynı sixin gibi düşünmüştüm ama çok şükür sağlıklı 🙏🏻
merve211 Edas elhamdülillah maşallah sonuç almışsın önemli olan o gerisi gelir geçer sağ salim kucağına al inşallah 😌🥰
Aslaninannesi01 Edas 14. Haftadan 20. Haftaya kadar kullandım 16. Haftada kanama alanım bitmişti ama riske atmamk için 20. Haftaya kadar haftada bir devam ettim