incininmelegi biz tayin geldik geldiğimiz yerde ne hastane ne kadın doğum poliklinigi var hala kalp sesini duymadim kese gorunmustu memleketteyken. randevu almayı bekliyorum simdi ebe yerime alacak pazartesi günü inşallah bulursa randevu ayarliycaz yaşıyor mu yaşamıyor mu bilmiyorum ama bulantilarim cok fazla