Yareenn Öncelikle merhaba arkadaşlar ben 12 haftalık gebeyim bugun azar azar kanamam oldu doktora gittim yerleşme değilde baska türlü birşey dedi ama şuan adını tam hatırlamıyorum tehlike yok dedi ama ben hala korkuyorum yarın yine muayene gidicem
Byn_gungor Yareenn canım dinlen ve bol bol su iç aagakların havada ve sola dönük pozizyonda kal arada pozizyon değiştir ilk 3 ay kanama olması normalmiş sen yine de dıkkat et bende 6 haftalık hamişim kanamam var
Seyma18 Yareenn benimde o haftada olmuştu tam sebep bulunamamıştı kordon yerleşmesi gibi birşey dendi progestan fitil kullandım ben doktoruna sor uygun bulursa sende kullan cnm bozma moralini bol bol dinlen 😊