Annesininportakali53 Kızlar oksapar yapıp yapmadığımı hatırlamıyorum sayısından da anlamam imkansız çünkü elimde bir çok kutu var ve çok zorladım yapmadım diye hatırlıyorum o yüzden vurdum ama vurunca da acaba yaptimmi diye kaldım birsey olur my😥
AngeL- Annesininportakali53 en güzeli kutunun üzerine başlama tarihini ve bitiş tarihini yazmak o zaman anlarsın canım
mor_menekse Annesininportakali53 bence yapsan hatırlarsın canım. Sonuçta ilaç değil iğne illa aklında kalır. Ben bı kaç kere coraspin içip icmedigimden emin olamamistim
Annesininportakali53 Ayseaysa gittim çöpe baktım resmen atmismiyim diye ama atmamışım heralde yapmadım birde saatim 4.30 taydi üstünden kac saat geçmiş tamamen unutmuşum alarm kurmuştum calmamis 😥 ay çok üzüldüm bu belirsizlik mafedecek
Ayseaysa Annesininportakali53 ben googlede baktım günde iki defa yapanda varmış bence bir sorun olmaz canım sen içini rahat tut sıkıntı etme
Annesininportakali53 Ayseaysa tamam kuzum yapmamak daha kötü onu biliyorum ama yine de insan acaba diyor yapmadım ya
Annesininportakali53 AngeL- normalde hergun alarm kuruyorum alarm çalıyor ve direk vuruyorum aynı saatte ama bugün ne oldu bilmiyorum vurmadım yani evde bir sürü kutu var o yüzden öyle yapmıyorum alarmla hallediyorum