Kızlar yaşayan oldu mu bilmiyorum ama bi kaç kez bebeğim karnımda hareket ederken çıt sesi duydum yani eminim karnımdan geldiğine doktor randevuma 1 hafta var doktoruma sorcm ama size de sormak istedim internette net bisey yazmıyo bebeğin eklemlerinden gelebilir demiş bi doktor ama bilemedim. belki yaşayan olmuştur bu arada 33+1 olduk bugün 🥰