Aselim1 ayyy ablam ışk gebelıgım öğrendi gıttık ona neymıs ablam çok kiloluymuş falan ağlayarak çıktı dışarı . Sonra bı arkadaşım gıttı onunda dönen sendromu yüksek çıkmış bu bebegı hemen almamız gerek demıs oda aldırmam kalbı atıyor demıs
Böyle böyle ozurlu çocuklar getırıyorsunuz dünyaya dıyıp onu da ağlatmış sımdı benegı doğdu hıc bır seyı yok elhamdulillah