Cnm benim kardesim orda dogum yapti sezeryan oldu ilk basta doktordan cok memnundu doktorun adinı hatırlamiyorum ameliyathanesi cok kötüymüş belden uyusturdular bebek dogduktan sonra uyutup dikis yapıcaklarına uyutmamıslar ve kardesimin canı cok yanmıstı resmen uyutun die yalvarmış ama uyutmamışlar yegenim 2 yaşinda suan kardesim halen unutamadi o anı 😤asla tavsiye etmiyorum 😒