Alakası yok canım ben iki kere gittiğim de çikolata yedim
Arkası dönüktü yürüdüm merdiven indim çıktım yine pozisyonu değişmedi
Detaylıya girdim doğru düzgün yüzünü göstermedi doktorum güzel bir görüntü alamadı
Bakalım üç hafta sonra tekrar gidecem yüzünü gösterecek mi 🤷🏻♀️