esbir Merhaba kizlar ben tup bebek tedavisi ile bu ay birtane saglikli 4gun emiryo transferi yapildi transferden 7 gunden sonra adet agrisi cok degil ama hisediliyor bu durumu yasayan varmi ?????? yerlesme agrisi olabilirmi
Dyggdr esbir canım bende de adet olmam gereken gün ağrı olmuştu ama 8. Gün idrar testinde silik çizgi çıkmıştı ertesi gün de kan vermiştim ağrı olan hatta kanaması olan çok oluyor kafana takma.
Oznr esbir bnde aha adet oldum diye iki sabaha uyandim. Ikinci sabah hamileoldugimu ogrendim transferin 10. Gunuydu
Babydr esbir canım transferden sonra bendede oldu gece uyurken oldu adet agrısı hafif bişeydi ama benim ki ümitlendirmek istemem tabi ama olabilir yerlşme ile ilgili ağrı olabilir canım
gigi esbir sürekli olacak o korkma sakince karşıla bazen dayanılmayacak kadar bile acıyor 8. Haftada felan geçer
Nurbanu34 Evet benimde öyle olmuştu kasıklarmda ve belimde inanilmaz bir ağrı olmuştu epeyde sürmüştü. Hatta hafif kanamalar bile olabilir demişti doktorum. İnşallah yerleşmiştir sımsıkı tutunsun sana 🙇❤
Tugba5454 Bende su an tup bebekle hamile kaldim transferin 3.gunu kasik agrisindan hastanelik oldum 3tane serum yedim kan sulandirici igne verdi 5.gun idrarda silik cizgi gordum kimse inanmadi gorunmuyo felan dediler ignenin etkisidr dediler 8. gun tekrar yaptim bu sefer daha belirgin di 9.gun kanda 49cikti guzelde ilerledi smdi kalp atisini duymaya calisiyoruz insallah yarin onuda duyarsak butun skntmiz bitmis olcak
esbir gigi ayy insallah tek oyle olsun agri cekerim ama cumadan beli devam edio pazar pztesi azaldi ama az var daha sanki gelcek diye korkuyorum