Merhaba,
Hollandada’dan yaziyorum yarin 40 haftalik hamileyim kizin gelecek gibi degil cok iyim ne sanci ne baska bisey🙈! Ebem kac gun once bakti elleriyle hisseti bebegin yerini randavu verdi haftaya dedim neden randavu verdiniz ins gelmek zorunda kalmam.. buyuk sans geleceksin dedi😰! Yarin cuma 40 haftaligim haftaya cumaye verdi 😰 ama artik dayanmiyorumm tavsiye verin lutfennn.. dogum erken olsun diye ne yapabilirim? Yurtdisinda biraz rahatlar.. 42 haftaliga kadar bekliyorlar dogal dogum olsun diye.. ama dayanmiyorum yardimmm🥲🙈