Hepinize selaaam sonunda bende doğurdum kızlar 39+4 de nişanım geldi ebeyle iletişime geçtim beklememiz gerek suyun veya sancın gelene kadar gelme dedi (İlk hamilelik olunca herşeyi sorma gereksinimi duymuştum iyi ki de sormuşum) aradan 2 gün geçti hala böyle ara ara akıntı şeklinde gelmeye devam ediyordu ta kiii 39+6 ya kadar hafif kanama gelmeye başladı hemen ebeyi aradım söyledim bi doktora git açıklık baksınlar nst bağlansın vs dedi gittim evde sancı da çekiyordum ama nst de hiç bişey çıkmadııı neyse 😂 muayene oldum 3 cm açıklık var ama sancı yok doktor hemen hastaneye yatış yapalım dedi bende eve gidip duşa girip geleyim dedim ama elim ayağım nasıl birbirine dolandı anlatamam 😂 neyse hastaneye yatış yaptık sancım olmadığı için suni sancı aldım ama bu arada hafif kanamam devam ediyor doktor geldi sana 1.5 saat süre veriyorum bebeğin kafası yukarıda açıklık başlamış ama aşağı inmesi lazım suni o yüzden dedi eğer gelmezse sezaryene alacağım bilgin olsun diye belirtti (özel hastane bu arada) suni sancıyı aldık hafif hafif başladı korkulacak bişey yok bence regl ağrısı gibi belden başladı benim sancım bol bol yürüdüm squat yaptım bebek aşağı insin diye süre geçti ebe geldi tekrar muayene etti 5 cm olmuş açıklık ama bebek hala inmedi aşağı ve kanama miktarım da arttı doktor geldi artık yapacak bişey yok bebeği riske atmayalım dedi sezaryene alalım dedi bende normal doğum olmasını çok istiyorum tabii bunu da söyledim ama bebeği riske atmamak için sezaryene döndük😊 spinal anestezi ile oldum iğne hiç can yakmadı bacaklarımda ısı hissettim sonda öyle takıldı öyle çekiştirme vs de hissetmedim sadece bebek çıkarken doktor baskı hissedeceksin biraz korkma dedi sadece onu hissettim birde bebek çıkarken mide bulantım oldu hemen müdahale ettiler saolsunlar❤️ İyi ki spinal olmuşum bebeğimin herşeyini gördüm ❤️ Şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor 15 günlük olduk sorularınız varsa yanıtlayabilirim biraz uzun oldu kusura bakmayın 😊❤️