Nilssu cnm normal bence ama sana tavsiyem göğüs için krem sür çünkü bebek doğunca emdikçek dayanılmıyacak hale geliyor acısı ben ilk benim ilk gebeliği de çok acımış tı ve kan geliyor du çok bebek emdikçek canından can gidiyor du resmen o yüzden başla krem sürmeye