lavinia12_ Kızlar sizde durum nasıl çok kötü hissediyorum sanki her yerim agryor vajinada ha bire baskı var sürekli karnım ağrıyor gibi bebekde sürekli kasılıp kasılıp açıyor kednini 😐
Semra41 lavinia12_ al benden de o kadar yemek yerken bıle zorlanıyorum gece uykuları yok ama benı en cook zorlayan karnımın sertleşmesı nefes aldırmıyor
2koftemom lavinia12_ sabahtan aksama kadar oynuyo bzzimki hiç uyumuyo galiba🥴 buarada sabahtır diş ağrısı cekiorum diger ağrılarım yetmezmiş gibi hergün bügünde bitsin diye uyanıyorum işte😅
Edabykl lavinia12_ totosu gogsumun altında cok acayip bir baski var oraya acayip bir aci hissediyorum uyandiriyo beni gece 34+5 olduk bizde 😂
aise_meryem Ayni beni tarif ettin. Bebek de değişik hareketler sanki cikacak gibi bende 36 +1 im erkenden mi doğacak bilemiyorum oğlumda böyle olmadı hiç
lavinia12_ aise_meryem ay bende düşünüp duruyorum bunj ilk birde benim eşime söylüyorum diyorum çok yoruyor beni her kes mi böyle acaba diye
2koftemom lavinia12_ bendr de ara ara oluyordu bugun geçmedi ağrısı doktorda vermedi rapor halbuki hiç riskim felan yok çok şükür dayanamassam baska doktor alcam
KubraKaranKaya Edabykl benimde diz kapağını oraya dayamış 1 aydır acı çekiyorum. Elimle dokunsam bile sızlıyor
Fasulyeninannesi- Edabykl Uyandiriyosa iyi beni hic uyutmuyo ve nefeste alamiyorum bazen esim diyo seni nefes alamadigin icin hastaneye goturelim diyorum sebebi senin cocugun😂
Fasulyeninannesi- Ozlem3302 Ayniyiz benimde 35+1 bugun kafasinin asagida okdugunu ogrendim bu simdi dogum pozisyonuna girdi mi demek
Kadriye11 Bende 31+4 üm sürekli baskı bende de var ve karnımın bi tarafına toplanıyo çok canım acıyo nst de sancım çıkıyor ama çok değil dua edelim birbirimize 🥺
lavinia12_ Kadriye11 yürümeyin çok fazla bende 31 de öyleydim progesteron kulandim çok çok az hakaret ettim yurumedim dinlednim iyi geldi sende dene yorma kendini