Hanımlar araara diş ağrım başlamıştı. Benim dişçi de rapor istiyor. Neyse 33 haftada dedim bana rapor verin diye doktorum diş hekimi olmuş ne yapacagını çok iyibilir gibibişiyler söyledi vermedi. Normalde veriyor herkes bu nıye vermiyor anlamadım neyse 35 haftadayım suan sabahtan beri geçmedi.ağrı bi umut gittim. Dedi sağlık durumunuzu bilmiyorum belki bebegın suyu azalmstr bn bilemem raporsuz olmaz dedi kanal yapıcak buarada napıyım kızlar dayanabildigim kadar dayanım diyprum baska doktordan rapor alırım diyorum az kaldı 1 ay diyorum ama dayanamazsamda yapcak bıse yok bu agrı dogum kadar zor bir ağrıdır;(