Kızlar selam 6+1 haftam ikiz gebelik demişlerdi içeride kanama varmıs progestan ampul vuruluyordum bugün doktorum diğer kesenin boş gebelik olduğunu söyledi düşerse diğeri de düşer dedi sağlıklı olan için zararlı olur mu ya da zihinsel fiziksel vs.. Başına gelen var mı gelişir mi boş kese ya da düşme durumu olur mu kananam durdu fakat içerde kanama var dedi doktor progestan fitil kullancam.