4mevsim_1anne Kızlar neden acaba 1 hafta önce gidio önce gidene erkek geri veya gününde gidene kiz derler Sizlere oylemi
Ahsenmom 4mevsim_1anne kızım olacak ve hep 1-1,5 hafta önden gidiyor cinsiyetle ne alakası varmış bunun Anne babadan yapıdan gelen birşey bu galiba mesela benle eşim 4 er kilo dogmusuz
horozseker 4mevsim_1anne oğlum olucak 32.haftasına kadar bir hafta önde gidiyordu artık haftasıyla uyumlu gidiyor 1 hafta önde geride çok farketmiyor
Merve201119 4mevsim_1anne Aslında alakası yok bir oğlum tam gününde giderken bir oğlum hep geriden gitti bir hafta şuan kızıma hamileyim bir hafta önde gidiyor
Kleopatra- 4mevsim_1anne Cinsiyetle bir alakası yok. Nasıl geriden gitmesi normalse, önden gitmesi de çok normal. Tehlikeli bir durumda değil ayrıca.
Busraferdi7 İlk Oğlum 2 hafta önde gitti hep 3860 kilosuydu 55 cm boyuydu 40 ncı haftada doğdu şuan ikinci kez Hamileyim bu oğlum da 1 hafta önde gidiyor ama cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum genetiktir diye tahmin ediyorum
eminemre99 Busraferdi7 sizin adet tahininize göre 40. Haftada dogun yaptınız değil mi canım bebek de 42 haftada olmuş oluyor
ikicocuklubiranne 4mevsim_1anne oğlum önden gidiyordu hep normal doğdu haftasına göre. Kızıma da önden gidiyor dedi doktor nasıl olur bilmiyorum
eminegulbalci 4mevsim_1anne oğlum hep gününde giderdi şimdi kızıma hamileyim 2 hafta önde gidiyor cinsiyetle alakası yol bence
Gmzbiri 4mevsim_1anne cinsiyetle alakalı değil. O hafta bebeğin kilosu vs etkiliyo. Bi hafta önden ya da geriden gelebilir normal kabul ediliyo.