Nutelllaa ben ilk gebeliğimde 45 kilo ile hamile kaldım 19. Haftada hissetmiştim . Bu 2. Gebeliğimde 49 kilo ile hamile kaldım , göbeğimde erkenden büyüdü ve 12-13 haftalıktan itibaren hissetmeye başladım . Doktoruma bunları söylediğimde zaten ikinci gebelikte bunların olmasını bekliyoruz içerde hazır büyümüş rahim var o yüzden herşey erkenden anlaşılıyor demişti 😇