Arkadaşlar hiçbirşeyden avuç avuç kilo kilo yemediğiniz sürece ne kendinize ne de bebeğinize zarar verirsiniz merak etmeyin. Bu her besin için geçerli. Suyu bile masum diye günde 7 lt ve üzeri içerseniz zehirlenirsiniz. Sınırlı ve kontrollü olduğu sürece sorun yok . Bebekleriniz için en doğruyu yaptığınızdan emin olun içinizi rahat tutun ❤️