Seher_Emrah34 Selam kızlar 23haftalik hamileyim üç haftadir falan karnimin alt kısmı o kadar şiddetli ağrıyo ki dogrulamiyorum ama sadece sabahlari öyle saat 11e kadar öyle ağrıyo 11den sonra geçiyor
Annesininportakali53 Seher_Emrah34 soğuk alıyor olabilir misin doktora göründüm mu suddetliyse görünmenin tavsiye ederim bebek büyüdüğü için de olabilir magnezyum ilaci verebilir
Seher_Emrah34 Annesininportakali53 evet gecen hafta gittim bişey Yok dedi ama sabahlafi çok ağrıyo hemde baya