Merhaba kızlar 36+3 hamileyim 2 cm açıklığim var fakat ağrım sancım yok evdeyim bekliyorum zaten başından beri riskli bir hamilelikti doktorum 28. Haftalarda doğum beklerken buralara geldim çok şükür bende rahim ağzı yetmezligi var diğer hamileliğimde de 4 cm açıklığa rağmen doğumum ilerlemedi enfeksiyon olunca mecbur suni verdiler bu sefer epidural normal doğum istiyorum ama bunun için kendi doğum sancılarıminmi başlaması gerekiyor suni sancı almak istemiyorum kendi sancimiz yoksa süreç nasıl oluyor yapanlar bilenler bilgi verebilirmi