37+2den merhaba
Hamileliğimi öğrendiğim günden beri haftanın 6 günü çalışıyorum, kendi iş yerimiz fastfood üzerine bir dükkan ve hamburgerleri sandviçleri ben ve eşim yapıyoruz genelde paket üzerine bir dükkan sabah 11 akşam 11 çalışıyoruz genelde ayakta geçiyor. Ama bugün itibariyle artk pilim bitmiş gibi hissediyorum tabi bunda sıcak izmir havasınında etkisi çok bi yandanda işe gelmeye devam etmek istiyorum, ne yapıcam çok kararsızım en azından 39.haftaya kadar işe devam etmeyi planlıyordum 🥹 benim gibi çalışan gebeler var mı merak ettim🦾