Kzbnzm1997 Bebeğin ilk kez kalp atışını kaçıncı haftada dinliyoruz 😊ben ilk kez geçen hafta gittim keseyi gördük doktor 2 hafta sonra gidin tekrar dedi duyulur mu 😀
Yoncatrk Bildiğim kadarıyla 7 inci veya 8 haftada dinleniyor ben de Çarşamba günü dinlicem kalp atışlarını bebeğimin
260814 5 haftalık hamileyken gittiğimde kesem gözktü sadece 6 haftamda gittiğimde ultrasonda gördü kalp atışıyla birlikte 😌
Lil Ben de ilk kez 3 gün önce duydum çok tatlılar. Açıkçası 7. Haftada oldugumuzu saniyorduk ki doktorumuz 6+3 olduklarini soyledi. Insallah bir sonraki kontrolunuzde duyarsiniz. Ancak duymazsaniz da panik olmayın bir arkadaşım yaklaşık 10. Haftada duymustu şimdi 26. Haftada her şey de yolunda. Bebisler istatistikleri ve genellenmeyi pek sevmiyor galiba :)
Kzbnzm1997 7.haftada gitmiş olacaz çok heycanlı Rabbim herkese sağ salim sağlıklı bir şekilde evlatlarına kavuşmayı nasip etsin😊
Kzbnzm1997 Amin tek duam sağlıkla sağ salim kucağıma alıyım sağlıkla büyütüyüm hiçbir şey istemiyorum 😊
kizbebekannesii Kızlar ben de 6+1 de keseyi görmüştüm inşallah bu salı yani 7+1 de de bebeğimi görür kalbini duyarım rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın inşallah 🙏🏽❤️
GulKeskin 6. Haftamda kese vardi bebek gorunmedi alttan muayene istedim ve dinlemistim. :) 7.de tekrar gittim bu sefer normal ultrasonda kalbi daha net ve sesi daha siddetliydi :) ve hayatimda duydugum en guzel muzikti ...💕