BurcuMusti3107 Annişler merhaba 33+2 günlük hamileyim ve 3 gündür kasıklarımda adet sancısı gibi ara ara sancı oluyor acaba bu doğum sancısımı yoksa üşüttüm falan mi yardımcı olurmusunuz
Oelrlrkmemdmd BurcuMusti3107 bende dün gece o sancılarla acile gittim enfeksiyon varmış aynı ayindeyim sancısından biraz fazla
BurcuMusti3107 Oelrlrkmemdmd bende öyle düşündüm acaba üşüttüm mü dedim çünkü klima altında uyuyorum sanırım ondan