Ya bu tip durumlarda bildiğim kadarı ile ya hep ya hiç durumu geçerli. Yani kese oluştu bebek tutundu ise sorun yok. Sıkıntı olursa zaten baştan kayıp oluyor.
Ayrıca derler ki gebeliği öğrenene kadar bilmeden kullanılan ilaçlar büyük problem teşkil etmiyor.