Kbra52 Üç gündür tansiyonum 15.9çıkıyor bugün müşahade altına aldılar bu gece burada kalacakmışım benim haftamda olup yüksek çıkan var mı
Mebrure Kbra52 ben 37. Haftadayim 13-9 çıkıyor doktor takip önerdi tuzlu bisey yemesem bile 13 😔 çok geçmiş olsun size de
benguuusk Kbra52 tansiyon yüzünden 2 gün önce acillik oldum 14/9 düşürdüler doktor yakın takibe aldı günde 3 kere tansiyon ölçüyorum ve tansiyon hapı önerdi onu kullanıyorum eğer düşmese sizin doğuma alırlar