Şimdi ben martta kürtaj olmuştum bebeğin kalbi durduğu için.
Şuan hamileyim yine elhamdülillah . Corasprin kullanıyorum ve progestan fitil
Yani progestan kanaması olanlar ın kullanması gereken bişey değil miydi. Pıhtılaşma olmasın diye içtiğim coraspine ek ne faydası oluyor acaba