eyoli 35+3 bugün randevum vardı, eşofmanimi bile giyerken bir acı hissediyordum, yürürken, tuvalete oturup kalkarken, yatakta sağdan sola dönerken, yataktan kalkarken aynı acı aynı his. Yanlış hatırlamıyorsam ve doğru anladıysam abdominal basıncım yüksekmiş bu yüzden oluyormus çok ağır bir iş yapıp kendini yorma veya çok uzun süre yürüme dedi
abdominal basınç, bu konuda yalan söylemeyeyim böyle birşey dedi yani karın içi basınç mi neymis