Mervetnl mysweetbabyy bana doktorum artık başla dedi bugün tam 10+0’ım folik asitim bitecek 2 gün sonra multivitamine başlicam.
Oslemasel Ben 26 haftalıkken başladım. Doktor gerek yok dedi, benek de gayet sağlıklı. Bu arada balık sevmiyorum
mysweetbabyy Oslemasel bende hiç balık sevmiyorum da ben daha 7 haftaligim bana neden yazdı anlamadım
Beyzaesin mysweetbabyy o haftalarda folik asit kullanılmalı diye biliyorum. Multivitamin eksta bulantı yapar diye daha ileriki haftalarda başlanıyor
ipekveatlas hic kullanmadım. doktprum düzgün beslenebiliyosan hic gerek yok dedi. ben de normal yemek yiyodum yani
Beyzaesin Gebelikte folik asit kullanımı sonrası mutlaka bir multivitamin takviyesine başlanmalı diye biliyorum. Ben 11. Haftada doktorumun önerisiyle pregnacare başladım
Asyabuse mysweetbabyy canım ben gebyfoll kullanıyorum hamilelikten önceden beri içinde b12 falan var bence vücudun ihtiyacına göre vermiştir