Nurfrh Kızlar doğum yaptığınız hastaneden kimliği eve mi gönderiliyor yoksa eskisi gibi nüfusa mı gidiliyor kimliğin çıkması için.
minismom Nurfrh 2 hafta once eltim dogum yaptı o istanbulda oturuo onunkini hastaneden ewe gondermisler
Annesininportakali53 Nurfrh normal devlette nüfus müdürlüğüne gidiyorsun ama sehir hastanelerinde eve gönderiyorlar hastaneden direk
aslansmommm minismom Esrauysal Aa artık kimlik hastane tarafından mı çıkartılıyo anne baba gitmiyo mu nüfusa ilk defa duydum bunu
yalcinsevda_06 Esrauysal nasıl yani ayrıyeten nüfusa gidilmiyor mu hastaneden nasıl oluyor devlet özel fakediyor mu rica etsem biraz bilgi verir misin ya
minismom Aysenkaplann yok canım hastaneye ismini falan bildirmisler sadece dogum bildirim formu wermisler kimligin teslim edilecegi adres flan yazıodu onun bi orneginide hastane nufus mudurlugune gonderio sanırım tam bilgim yok
Ozge Nurfrh hastaneden hastaneye değişir. Yeğenimin hastanede çıkmıştı. Ama oğlumunki için eşim nüfus müdürlüğüne gitti.