Butterfly__ Kızlar bildiğiniz hastane doktor var mı benim gittiğim hastanede renkli yok bebeğimizi görmeyi çok istiyoruz hangi hastaneye-doktora gidersem 4d görebilirim acaba ?
brgul_34 Butterfly__ canım ben zeki şahinoğluna gitmiştim bağdat caddesi’nde özay oral var ataşehir de ikiside çok iyi doktor aklınızda bulunsun 🥰